V današnjem svetu je za vsa podjetja prisotnost na socialnih medijih obvezna, na to računajo tako vaše obstoječe kot bodoče stranke. Facebook je največji socialni medij na katerem vsak dan komunicira skoraj 2 milijardi uporabnikov. S poznavanjem algoritma lahko mala ali velika podjetja pridejo v stik z bodočimi strankami ter z njimi vzpostavijo dolgotrajen poslovni odnos.

V mladem podjetniku smo zato v okviru projekta MP SIO za vas pripravili novo delavnico v obliki webinarja, v katerem vam bo predaval psiholog Marko Sekulič, ki ki je “freelancer” na področju spletnega oglaševanja s poudarkom na Facebooku in Instagramu

Tematika webinarja

Cilj praktično zastavljenega webinarja je, da po koncu vsak udeleženec razume kako lahko uporabi Facebook platformo za doseganje svojih potencialnih kupcev in kako pristopiti k postavljanju prve kampanje, kar se da efektivno.

Facebook je največji socialni medij na katerem vsak dan komunicira skoraj 2 milijardi uporabnikov. S poznavanjem algoritma lahko mala ali velika podjetja pridejo v stik z bodočimi strankami ter z njimi vzpostavijo dolgotrajen poslovni odnos.

Velik poudarek na našem webinarju bo tudi na prodajnih lijakih in kakšne so najboljše prakse za B2C in B2B podjetja glede na to kakšno storitev ali produkt nudijo. Delavnica je namenjena vsem, ki imate že uveljavljeno podjetje ali pa želite razviti idejo v dejanski produkt s pomočjo Facebook platforme.

Osredotočili se bomo predvsem na praktične vidike Facebook oglaševanja, naš predavatelj ima namreč izredno bogate izkušnje s tega področja predvsem pri delu s strankami iz tujine. Marko se je namreč specializiral za ameriški trg in prodajo fizičnih produktov s pomočjo oglasov na Facebook, Instagram, Pinterest in Snapchat platformah.

Komu je webinar namenjen

Webinar je namenjen vsem obstoječim mladim podjetjem oziroma startupom.

Imate vprašanja za predavatelja? Pošljite jih na marusa.stepec@mladipodjetnik.si, da jih bomo lahko umestili v program.

Predavatelj

Že tekom gimnazijskega šolanja se je v Ljubljani rojen Marko začel zanimati za možnosti zaslužka preko spleta. Prvi podvig je bila arbitraža med Amazon in Ebay platformo, kjer je izkoristil razlike v cenah produktov in Američanom prodajal vse vrste produktov za majhne marže. Hitro je ugotovil, da ima prodaja na t.i. Marketplace-ih svoje prednosti in slabosti, zato se je kmalu usmeril v lansiranje svojih lastnih online trgovin. Ker pa so za prodajo potrebni obiskovalci, se je začel spogledovati s plačljivim oglaševanjem preko Facebook platforme.

Z nabiranjem izkušenj je začel nuditi tudi drugim trgovinam vodenje oglaševalskih kampanj. Sčasoma se je specializiral za ameriški trg in prodajo fizičnih produktov s pomočjo oglasov na Facebook, Instagram, Pinterest in Snapchat platformah, kjer je različnim spletnim trgovinam pomagal generirati skupno že več kot 2,5 milijona prometa.

Poznamo ga tudi kot marljivega člana MP huba., kjer kolegom coworkerjem vsakodnevno deli neprecenljive nasvete s področja Facebook oglaševanja.

Kotizacija

Udeležba na webinarju je brezplačna. Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast EU skladi.

Udeležba je brezplačna, a so prijave OBVEZNE. Dan pred dogodkom in tik pred objavo dogodka bomo prijavljenim na email poslali povezavo do webinarja.

Več informacij: Mladi podjetnik

VIR: https://mladipodjetnik.si/novice-in-dogodki/dogodki/s-facebook-oglasevanje-do-pospesevanja-prodaje-in-novih-strank

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja