Rekordno število okužb je privedlo do potrebe po novih ukrepih. Na udaru bo tudi šolski sistem. Prvi paket rdeče faze namreč napoveduje zapiranje srednjih šol in univerz, drugi paket pa tudi zapiranje osnovnih šol. To bi pomenilo, da se bi učilnice preselile v nov prostor, ki mu rečemo – spletna učilnica.

Prihajajo novi ukrepi – bližamo se zapiranju šol

Rekordno število okužb je privedlo do potrebe po novih ukrepih za zajezitev širjenja okužb. Na vrsti so ukrepi iz 3. paketa oranžne faze, ki med drugim napoveduje karanteno posameznih regij.

Ukrepom iz 3. paketa oranžne faze sledi razglasitev epidemije in prvi paket rdeče faze, ki med drugim napoveduje tudi zapiranje srednjih šol in univerz. Če bo uveden drugi paket rdeče faze se bodo  od doma šolali tudi osnovnošolci, s tretjim paketom (ki naj bi ga uvedli, če bomo v zdravstvenem sistemu imeli 360 zasedenih postelj z bolniki z novim koronavirusom) pa bo zapiranje takšno, da bodo doma ostali tudi vrtčevski otroci.

Spletna učilnica bo ponovno delovni prostor

Že v spomladanskem času je spletna učilnica mnogim učencem nadomestila učne prostore v šolah.

Analiza izobraževanja na daljavo v času spomladanske epidemije je pokazala da je bil pouk v času spomladanske epidemije je pokazala da je bil pouk na daljavo (ko so uporabljali platforme kot so elektronska pošta, spletna učilnica, videoklic itd.) zahtevnejši kot pouk v razredu, po drugi strani pa so učenci takšen pouk ocenjevali kot zanimiv in ustvarjalen.

Spletna učilnica ni glavni problem – hujše je pomanjkanje socialnih stikov

Zanimivi so izsledki, ki kažejo, zakaj so se učenci in učitelji počutili obremenjeni. Sam proces zanje ni bil tako obremenjujoč zaradi same uporabe računalnikov, temveč mnogo bolj zaradi pomanjkanja socialnega stika in razlage učiteljev. Učitelji so sicer svoje znanje IKT ocenili visoko. Največ problemov jim je sicer povzročilo snemanje in deljenje spletnih predavanj. A ocenjuje se, da bi bila ob ponovnem zaprtju šol situacija lažja. Učenci in učitelji bi namreč že poznali postopke in pristope, prav tako pa so tudi v vmesnem času potekale priprave na morebitno potrebo po šolanju na daljavo. Tako so se vzpostavila in posodobila različna učna okolja za delo na daljavo (npr. elektronska pošta, spletna učilnica, videokonference), preko katerih bi učitelji prenašali navodila in snov učencem. A to ni nujno slabo – kar velik delež učencev je namreč izpostavil, da se na ta način celo lažje učijo.

VIR:DATA

VIR: https://data.si/blog/spletna-ucilnica-kot-delovni-prostor/

Dodaj odgovor