SPOROČILO ZPIZ glede omejitve oseb v območnih enotah in izpostavah Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje:
Zaradi zmanjšanja tveganja širjenja okužb s koronavirusom strank in zaposlenih ter v izogib povečani koncentraciji oseb v zaprtem prostoru zavoda, stranke naprošamo, da omejijo svoje obiske na območnih enotah in izpostavah zavoda, in sicer če je to res nujno potrebno in nimajo znakov okužbe. Če se preveliki koncentraciji ne bo dalo izogniti, bomo primorani pričeti z naročanjem strank oziroma v poslabšanju epidemiološke situacije tudi s prenehanjem dajanja osebnih informacij na posamezni območni enoti ali v celotnem zavodu.
Stranke lahko kot doslej, zahtevke vlagajo z uporabo elektronskih storitev na naslovu www.zpiz.si (storitev eVloge za VSE brez uporabe digitalnega podpisa, Moj eZpiz za zavarovance in uživalce pravic, Moj BiZPIZ za organizacije) ali posredujejo zahtevke po pošti na naslov ZPIZ, Kolodvorska 15, Ljubljana ter oddajajo vloge v nabiralnike ob vhodu v prostore zavoda.
Informacije o pravicah iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja ter ostale informacije v zvezi z izvajanjem obveznega zavarovanja so zagotovljene po telefonu v poslovnem času (ponedeljek, torek in četrtek od 8. do 15. ure, sreda od 8. do 17. ure, petek od 8. do 13. ure) in po elektronski pošti informacije@zpiz.si.
Telefonske številke:
01 4745 903 – Informacije o uveljavljanju pravic s področja pokojninskega zavarovanja;
01 4745 904 – Informacije o uveljavljanju pravic s področja invalidskega zavarovanja;
01 4745 905 – Informacije o uveljavljanju pravic s področja mednarodnega zavarovanja;
01 4745 908 – Informacije o vključitvi v zavarovanje (izpisi obdobij zavarovanja v RS);
01 4745 906 – Informacije glede posredovanja podatkov o osnovi na obrazcih M4 in REK;
01 4745 901 – Informacije o odtegljajih od pokojninskih prejemkov;
01 4745 902 – Informacije o nakazovanju pokojninskih prejemkov.
Zavod stalno spremlja stanje v zvezi s koronavirusom in sprejema ukrepe, s katerimi bo tudi v morebitnih zaostrenih razmerah zagotavljal neprekinjeno delovanje storitev, kot so redno nakazilo pokojnin in drugih prejemkov, prioritetno reševanje zahtevkov za prvo priznanje pravic iz pokojninskega in invalidskega zavarovanja, prijava v obvezno zdravstveno zavarovanje ter delovanje za to potrebnih storitev IT in ostalih storitev zavoda.
Stranke prosimo za razumevanje in njihovo odgovorno sodelovanje pri izvajanju ukrepov za preprečitev širjenja koronavirusa (Covid-19).
VIR:OZS, Maja Rigač